Friday, February 8, 2008

U prezentua Fokus CC - Cabrio




Ford, pas rifreskimit të modeleve me pesë dhe katër dyer, prezentoi model kabrio të modelit më të shitur, Focus. Këtë herë Focus CC është më luksoz dhe më elegenat.




Pra do të përdoret “mbyllje” e fortë për kabrion e re, kombinim i mrekullueshëm i elegancës, dinamikës si dhe karakteristika apo paisje shumë të pasur. Puna e hapjes së krovit do të jetë e gjitha automatike, ndërsa do të mund të kontrollohet vetëm me një buton.



Në Fokusin e Ri CC do të paraqiten dy motorë benzin si dhe një dizel. Si fillim do të jetë motori benzin 1.6 me 100 KF, e cila do të jetë e “suksesshme” vetëm për ata që duan erë në flokët. Për shoferët më nervozë, ofrohet 2.0 motori me 145 KF, ndërsa për ata që duan vozitje më të lirë, do tju ofrohet motor dizeli prej 2.0 dhe 136 KF.

Në publik, Ford CC do të jetë i prezentuar në panairin e Gjenevës këtë vit. Çmimi nuk bëhet i ditur, por do të jetë më i lirë se Eos si dhe Astra Cabrio.

No comments: