Saturday, February 23, 2008

Kam katër veshka, doni dy?

Një vajzë 18-vjeçare në Angli, e cila sapo ka marrë vesh se ka katër veshka, kërkon t’ia dhurojë dy organet shtesë një të sëmuri me kancer. Laura Moon shkoi të bëjë një eko në spitalin “Seacroft” në qytetin e saj, Leeds, pasi ankohej për dhimbje në stomak. Doktorët u habitën nga ajo që zbuluan dhe foton e saj ua treguan studentëve të universitetit.


Skani tregonte 4 veshka, dy me masë 14 centimetra dhe dy të tjera me masë 9 centimetra. Ajo po mendon t’i dhurojë dy organet e saj shtesë. “Nuk jam e sigurt se si funksionojnë dhurimet, por di se kam katër veshka dhe doja të ndihmoja dikë në nevojë”, thotë ajo. Gjendja e saj është shumë e rrallë dhe që të katërta funksionojnë mirë.

2 comments:

lorent said...

im from kosovo i,speake albanis kom shum nevoj per nje veshk nese eshte nevoja edhe me pages nese ka munci me kontaktu me ju ja emai-l adresa ime lorent_delvina@hotmail.com

Dr simon Ponce md said...

Zonja dhe zotërinj dhe të rritur mund të aplikojnë për programin tonë të donatorëve ku donatorët me CERTIFIKATËN e tyre të DHURËS mund të dhurojnë dhe të shpërblehen për shpëtimin e një jete

Ne u japim donatorëve tanë 1187000 dollarë për veshkat

Donatori që dëshiron të dhurojë organe të tjera mund të specifikojë gjithashtu...

Kontaktoni mjekun: drsimonponcemd@gmail.com
Për më shumë informacion..