Tuesday, February 12, 2008

Nuk mendon për pension as në moshën 85 vjeçare


Punëtorja më e vjetër e zinxhirit të vetëshërbimeve amerikane “Safeway”, 85 vjeçarja Sally Dickerson, thotë se nuk e ka ndërmend të pensionohet, as pas më shumë se gjysmë shekulli të punës në këtë kompani.

Zonja në moshë, e cila javën e kaluar, i ka mbushur 85 vjet, kishte filluar të punonte në “Safeway” më 12 shtator të vitit 1955, në qytetin Wheaton të shtetit federal Maryland. Në ndërkohë ajo ka ndërruar disa shitore të zinxhirit të njejtë, që sot të jetë e angazhuar në vetëshërbimin e sapohapur në Silver Spring.

“Më parë do të shkoni ju sesa unë”, u ka thënë me shaka Dickerson kolegëve të saj, të cilët i kanë përgatitur asaj një festim të ditëlindjes, në hapësirat e shitores.

“Ajo është gjyshja apo stërgjyshja jonë jozyrtare. Ajo është ikona jonë”, ka thënë njëri prej menaxherëve të “Safeway”.

No comments: