Monday, January 7, 2008

Të trashë janë fëmijët që flejnë më pak se 9 orë

Herë rënia dhe herë zgjuarja duhet të jetë shprehi për prindërit të cilët i venë në gjum fëmijët e vet. Vetëm ashtu fëmijët do të jenë të shëndetshëm dhe aktiv gjatë ditës.Çdo minutë më pak se 9 orë, don të thotë rezik më i madh për mbipeshë trupore – bëri të ditur një studim britanik. Studjuesit nga Universiteti Oukland në Zelandën e Re zhvilluan një studim dhe kuptuan që fëmijët që nuk “kanë qejf gjumin” kanë më shumë se 5% mbipeshë trupore.Studjuesit bëjnë të ditur se gjumi i fëmijëve është i varur ndryshe në periudhë të ndryshme gjatë ditës, si psh: fëmijët më pak flejnë gjatë stinës së verës dhe në kohën e uikendeve (fundjavës). Studimi është kryer te 591 fëmijë të moshës prej 7 vjet.


Duhet te keni parasysh, se femija I shendosh e ka te rende me vone te dobesohet, shembull eshte fotoja posht ,zonja pohon se qysh bebe ka qene e shendosh dhe dita dites kilot I jane shtuar, ndaj sot eshte ne kete gjendje...

No comments: