Tuesday, April 29, 2008

Për 2 vite më rradhë akademiku Bedri Saracini kryen veprimtarin artistike, në Qendrën Tregtare- Ramstor

PORTRETET DHE KARIKATURAT SHITEN MË SHUMË


“Edhe pse më shumë kënaqem kur pikturoj, dy vitet e fundit për shkak të egzistencës jam detyruar të bëj portrete dhe karikatura sepse ato blihen më shumë nga qytetarët”, tha piktori Bedri Saracini

Pasi dola në pënsion, nuk mund t’ia dilja me aq pak të holla sa merrja, ndërkohë hapet Qendra Tregtare-Ramstor dhe vendosa të marrë një vend të vogël më qera dhe të ushtroj veprimtarin time, na informoi piktori nga Shkupi, Bedri Saracini i cili më se 41 vite merret me këtë lloj arti.

Siç shprehet ai, gjatë këtyre viteve ka punuar për të egzistuar sepse nuk mund t’ia dilte me pensionin.

“E gjeta këtë mënyrë të fitimit për ta mbajtur vetën dhe familjen gjallë. Edhe pse jam kundër pikturës së imponuar sic ishte rasti me mbretërit kur urdhwronin cka ata tw deshironi , ndwrsa piktori do duhej t’u pwrmbaheshin fjalwve tw tyre. Por s’kemi cka të bëjmë koha dhe gjendja financiare e ben të vetën”, vlersoi akademiku Saraçini.

Gjatë dyviteve që ushtron profesionin me në Qendrën Tregtare – Ramstor , ai ka shitur mbi 1600 portretë dhe karikatura.

“Klientët shumë rrallë blejnë piktura, ato janë të interesuar më shumë për portret dhe karikatura të cilat i shes me cmim mjaftë simbolik. Derisa kur punoja ne: Greqi, Turqi, Spanjë, Holandë e vende të tjera , ato i shitja më shumë se 50 euro, këtu një portret e shes për 20 euro ndersa postretet me ngjyra janw 25 euro. Qytetarët nuk janë të vetëdijshëm se ky është një cmim mjaftë i kapshëm, pa marrë parasysh se cfarë është: pikturë, portret apo karikatuë ajo është kujtim qe nuk venitet”, vijoi piktori Bedri Saracini.

Adoleshenti , Artan Aliu shprehet i kënagur me karikaturën që ja ka bërë akademiku Saracini.

“Më pëlqën shumë por kjo nuk do të thotë sëpse jam i ri, të njejtën shije e kanë edhe familjarët e tjerë, kemi vendosur që të bëjmë nga një karikaturë për cdo antarë”, u shpreh Artani duke e shikuar karikaturën mjaftë I kënaqur

Jeta jo cdo herë e kënaq piktorin Saracini ndaj prehjen e gjen të piktura.

“Piktura më fle në shpirt dhe e punoj mjaftë më ëndje, ne piktorët atë që e ndjejmë mundohemi ta shprehim me brushë. Kohën e fundit më frymëzojnë më shumë ndryshimet atmosferike, vullkanet, erozionet, zjarri dhe ndryshimet globale”, tha për gazetën Shqip, piktori 68 vjecar.

Ai nga ngjyrat e ka dëmtuar edhe shëndetin por vullneti dhe dëshira e madhe për artin kanë ndikuar ai të mos heq dorë nga ky profesion.

No comments: