Tuesday, April 22, 2008

“Dita e mbretërëshës holandeze”, në Shkup shënohet ma garrë bicikletash

BICIKLETA- ZGJIDHJE E PROBLEMIT

EKOLOGJIK

“Kjo ishtë më se e nevojshme sepse u mbytëm me tym dhe gazra të ndryshme, unë gjithnji jam në qarkullim me bicikletë, bicikletën e ngas prej vitit 1936 , ndërsa në garën që u majtë unë isha më i moshuari dhe tu thëm të drejtën se vërëjta këtë mu dukë vetja si të rinjtë sepse jam njeri me shumë kondicion. Dhashtë Zoti që fuqia të më përcjell edhe më tej sepse kam një ëndërr pa realizuar , shpresoj të shkoj deri në Strugë me bicikletë ”, theksoi pensionisti Syreja Imami, i cili ishte pjesë e garës së djeshme më bicikleta

Për herë të parë, për nder të “Ditës së Mbretëreshës holandeze”, dje në Shkup u organizua garë me bicikleta dhe u shënua fillimi i projektit i inicuar nga Agjencioni për Rini dhe Sport për ndërtimin e rrugicave për bicikletistët me gjatësi prej 1,5 kilometra. Përshkak se bicikleta është simbol i ekologjisë, mjet i transportit modern dhe njihet si pjesë e pandashme e shoqërisë holandeze, Ambasada e Holandës në Maqedoni në bashkpunim me institucionet shtetrore, komunale dhe organizatat joqeveritare organizuan garë me bilikleta në destinacion nga lagja “Aerodrom” deri të sheshi “Maqedonia” në Qendër të Shkupit.

“Në Holandë janë ndërtuar 15.000 km rrugica për bicikletistët ndaj në bashkpunim me Agjencinë për Rini dhe Sport dhe Ministrin e Mjedisit Jetsor dhe Planifikimit Hapsinor kemi inicuar projekt të ngjajshëm”, tha Ambasadorja e Holandës në Maqedoni, Simone Filipini, gjatë hapjes së këtij manifestimi e cila për slogo kishtë “Një automobil më pak”. Sipas Ministres se Punëve të Brendshmë , Gordana Jankullovska e cila ishte pjesë e garës , derisa jashtë shtetit praktikohet bicikleta për të shkuar në punë edhe nga njerëzit më të njohur të skenës politike kjo mund të aplikohet edhe nga politikanët e Maqedonisë. “Pse jo, kuptohet njerëzit mund ta shfrytëzojnë bicikletën si mjet kryesor transporti, kjo do të arrihet pasi të realizohen projektet pra rregullimi i infrastrukturës, vetëm në atë mënyrë ato do të arrijmë shpejt për ku jemi nisur, është mjet edhe pa harxhime dhe shumë rekreativ”, tha Ministrja e Punëve të Brendshmë,

Gordana Jankullovska. Pjesë e garës ishte edhe pensionisti 81 vjec, Syreja Imami ai theksoi se aspak nuk e ka vërejt se është më i moshuari në atë garë.“Inicjativa në fjalë ishte më se e nevojshme, u mbytëm me tym dhe gazra të ndryshme, unë gjithnji jam në qarkullim me bicikletë, bicikletën e ngas prej vitit 1936 , ndërsa në garën që u mbajtë dje, unë isha më i moshuari dhe t’u thëm të drejtën se vërëjta m’u dukë vetja si të rinjtë sepse jam njeri me shumë kondicion. Dhashtë Zoti që fuqia të më përcjell edhe më tej sepse kam një ëndërr pa realizuar , shpresoj të shkoj deri në Strugë me bicikletë ”, theksoi pensionisti Syreja Imami, i cili ishte pjese e garës së djeshme me bicikleta. Në kuadër të “Ditës së Mbretëreshës së holandeze”, Ambasada e Holandës në Muzeun e Qytetit të Shkupit, organizoi ekspozitë të artistëve nga Maqedonia të cilët ishin të inspiruar nga bicikleta.


No comments: