Tuesday, April 22, 2008

Një delegacion nga Pulja qëndronë në Shkup


DITËT E KULTURËS SË PULJËS NË SHKUP

Minisria Rajonale për Mediteran, Silvija Godeli me bashkëpuntorët e saj, dje u takuan me Sekretaren Shtetrore, Elizabeta Kancevska Milevska dhe me udhëheqësen e Sektorit për Bashkpunim Bilateral ,Irina Krotkova. Ndërsa më pas vizituan Muzeun e Maqedonisë dhe patën takim me zëvendësministrin e kulturës, Sllobodan Despotovski.

Në ora 19:00 në Hamamin – Çifte, Ministria nga Pula, Godeli bëri hapjen solemne të “Ditëve të Kulturës së Puljës”.

“Bashkpunimi bilateral në sferën e kulturës është kompletuar. Ne nënshkruajtëm Memorandum Bashkëpunimi me Ministrin e Kulturës, prandaj shfrytëzojmë nga kjo, vendosëm që ditët e kulturës ti kremtojmë pikërishtë në Shkup, sepse kështu do të njiheni më për së afermi më kulturën dhe traditën tonë”, tha Ministria Rajonale për Mediteran, Silvija Godeli.

Në natën e parë të manifestimit italian “Ditëve të Kulturës së Puljës”, ardashësit patën rastin të shohin ekspozitën e piktorëve të rinj nga Pulja , ndërsa më pas të pranishmit u prehën nën tingujtë e klarinetistit Françesko Basanizi dhe violinistit Leonardo Mikuci.

Në kuadër të ditëve të kulturës puliane, më 22 prill në Kinotekën e Maqedonisë do të mbahet mbledhje me temë “ Bashkëpunimi mes Pulës dhe vendeve të Ballkanit për përkrahjen dhe zhvillimin e industrisë së filmit”, ku në mesin e regjisorëve dhe drejtorëve të filmit pritet të vinë edhe mysafir nga Shqipëria si :Kryetari i Qendrës Kombëtare Filmike Xhevdet Feri ,Drejtori Gjeneral i Radio-Televizionit Shqiptar Petrik Beçi, Drejtori i Ndërkombëtar i Festivalit të Filmit në Tiranë Ilir Butka dhe regjisori Robert Butina.

“Ditët e kulturës së Puljës “ do të zgjasin deri më 23 prill.

No comments: