Monday, May 12, 2008

Lenny Kravitz në Shkup!

Këngëtari i njohur Lenny Kravitz, do të japë koncert në Maqedoni. Më në fund është koha për revolucion dashurie në Maqedoni. Të paktën kështu shprehen mediat vendase.

"Produksioni Avalon" këto ditë ka konfirmuar koncertin e njërit nga heronjtë më të mëdhenj të muzikës Rock'n'Roll, Lenny Kravitz! Nл datën tre gusht, në stadiumin e Shkupit, artisti i njohur në botë, ka rënë dakord që të jetë i pranishëm këtë verë në vendin fqinjë, për të sjellë hitet e tij më të njohura botërore.


Dhe është pikërisht shoqata "Avalon production", e cila do të merret me realizimin e këtij aktiviteti.

Flitet se koncerti do mbahet me rastin e festës së Ilindenit, ndaj dhe është vendosur data tre gusht. Megjithatë, ende nuk dihet nëse, Avalon do ta organizojë këtë koncert vetëm në Shkup, apo edhe në ndonjë shtet tjetër pranë Maqedonisë.

Rokeri i njohur në mbarë botën, Lenny Kravitz për pak kohë, vite më pare u shpreh se hoqi dorë nga seksi dhe se i tillë "i paprekur" qëndroi për tri vite.

Këngëtari i njohur me hitin "Are you gonna go my way", gjatë të kaluarës ka qenë i lidhur me disa prej femrave më të bukura të Hollywoodit, përfshirë Nicole Kidman, Madonna dhe Penelope Cruz, por tashmë ka abstenuar nga kontakti fizik, derisa të martohet.

No comments: