Friday, February 13, 2009

Dashuroni cdo ditë


Duhej te vdiste nje prift I dashuruar me nje vajze dhe miliona njerez te perpiqeshin qe ti jepnit dashurise me shume kohe me shume perkushtim dhe ta emertonin diten e saj me emrin e nje prifti kur dikur vete prifterinjte e ben tabu dashurine duke u bere murgjer.
Per muslimanet e zgjuar dhe per ato qe e pranojne llogjiken si udheheqje te tyre do iu kerkoja qe ti shikonit pak keto fjale me vemendje me te madhe.Duke I thene jo Shen Valentinit kesaj feste kur me shume ka c'nderime imoralitet etj si keto.
Shume prej nesh e shpalosim ne kete dite fantazite tona shpalosim idete japim maksimalen qe kjo dite te jete sa me e bukur dhurojme dhurata falim dashuri me shume se cdo here ,Pra kjo eshte dite e cila memoria jone e ruan ne kujtimet e saj me te bukura.

Sadifaksioni qe ju vjen njerzve nga kjo dite eshte se ne kete dite njeriu jep shume me shume se cdo dite tjeter dhe kjo me vone partnereve I sjelle sadifasksion sepse ato ne jeten e perditshme marrin si shembull kete dite dhe pastaj ngelin te zhgenjyer nga ditet e tjera qe kalojne.
Koha këtë herë nuk ka prirë për mirë. Shën Valentini në kryeqytet është festuar jo shumë bujshëm, nën një mot të ftohtë e me reshje të shumta shiu. Por pavarësisht kësaj, lëvizjet nuk kanë munguar, paçka se nuk kanë sjellë në Shkup një aromë të vërtetë festive. Ndryshe nga një vit më parë, kur bulevardi kryesor ishte i tejmbushur nga radhë pafund njerëzish me destinacion kodrat e liqenit, këtë 14 shkurt vendprehja e shumicës së të dashuruarve nuk qe një alternativë e mirë feste. Ndonëse nostalgjikët “guxuan” të bënin ritualin e radhës edhe në shi.

Ka radhitur koshat e luleve që në orën 07.00 të mëngjesit. Veshur me një meshinë të zezë, mbështjellë me një shall të verdhë, hedhur edhe sipër kryeve, ka pritur të parët blerës të luleve për ditën e të dashuruarve. Zhgënjimi ka ardhur sakaq. “Nuk ka pasur shumë punë. Vjet kujtoj të kem shitur lule pa fund”,- thotë Vitorja, e cila është më pak se 40 vjet dhe prej më shumë se 5 vitesh merret me tregtimin e luleve. Biznes që siguron të ardhurat për familjen e saj. Lule të ndryshme, karafila e trëndafila që sundojnë nëpër kosha. Por nuk mungojnë edhe të tjerat. Tulipanë, margarita, zambakë. Nuk kanë munguar edhe surprizat, si bizhut apo veshje. “Janë shitur shumë bizhuteri, të blera si nga femrat, ashtu edhe nga meshkujt”,- thotë shitësja e një dyqani.. Në morinë e dhuratave të zgjedhura sipas gustos, nuk kanë munguar biankeritë intime. Më tradicionalët, e kanë mbyllur historinë e dhuratave me lule e me një drekë diku jashtë shtëpisë. Të tjerë, kanë preferuar që kujtimit të kësaj date t’i shtojnë një darkë nën dritën e qirinjve.
Të dashurojmë cdo dite e jo vetëm një herë në vitë ishte mesazhi I të dashuruarve në ditën e Shën Valentinit..

14 comments:

Leonarda meta said...

i agree Rina.
have a good time leonarda.

Comma said...

Ashtë një privilegj ta ndaj këtë dëshmi të mrekullueshme me botën. Kjo është Beth Walters nga Anglia. Burri im më divorcoi 4 muaj më parë dhe unë isha plot pendim sepse nuk dija çfarë të bëja për të ndryshuar problemet e burrit tim. Unë kërkova në internet për ndihmë se si mund të merrja ndihmë në martesën time dhe zbulova dëshmitarë të mrekullueshëm të magjisë së dashurisë, e cila ishte progresive me magjitë e saj. E kontaktova dhe doktor Wight më tha se ai do të përgatiste një magji për mua për të sjellë burrin tim mbrapa. Isha skeptik, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të punoja me të. 2 ditë më vonë, burri im më thirri të kthehesha në shtëpi nga ajo ditë dhe deri më tani, kam jetuar në paqe. Ai u kthye tani me aq dashuri dhe kujdes. Sot jam i lumtur t'ju njoftoj të gjithëve se ky lojtar magji ka fuqinë të sjellë përsëri dashnorë dhe gjëja më befasuese është se dashuria jonë është shumë e fortë tani, çdo ditë është lumturi dhe gëzim. dhe nuk ka asgjë si të jesh me njeriun që do. Unë do ta rekomandoj Dr.Wight për këdo që ka nevojë për ndihmë. Nëse keni ndonjë problem, kontaktoni Dr.Wight, ju garantoj 100% që ai do t'ju ndihmojë !!.
Email: wightmagicmaster@gmail.com

Bhmme said...

Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
+17168691327

Bella said...

Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

1 SHPALLJA E DASHURIS
2 FITONI S EX KTHIMIN
3 FRYTET E GOMS
4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
5 SHPALLJA E MBROJTJES.
6 Magjia e BIZNESIT.
7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
8 HIV AIDS.
9 STOP MISKARRIMI.
10 MIROOD SHPALLJA E SHPALLJES.
11 SHPELJA E TELEKINESIS.
Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
WHATSAPP: +2348032246310.
Email: dawnacuna314@gmail.com

Anna said...

Është një ditë e gëzuar në jetën time. Unë jam Anna Santex nga Kolumbia. Burri im më la mua dhe fëmijën tim për një vajzë tjetër tre vjet më parë, që atëherë jeta ime është mbushur me dhimbje, pikëllim dhe trauma sepse ai ishte dashuria ime e parë dhe ne kemi qenë bashkë prej vitesh dhe nuk mund ta imagjinoja jetën time pa të. . Pashë disa dëshmi për një magjistar të shkëlqyeshëm DR ELLEN dhe se si ai i ndihmon njerëzit në mbarë botën, se ai mund të rikthejë të dashurin brenda disa ditësh, fillimisht qesha dhe thashë se nuk jam i interesuar por për shkak të dashurisë që kam për burri im u konsultova me magjistarin e madh dhe për habinë time më të madhe pas dy ditësh burri im më thirri për herë të parë pas tre vjetësh që po i mungoj dhe se i vjen shumë keq për çdo gjë që më bëri të kaloja, saqë ai do që të kthehem, do ta kalojmë jetën tonë së bashku dhe do të premtojmë se nuk do të më lëmë kurrë më mua dhe fëmijën tim. Ende nuk mund t'u besoj syve, sepse është shumë e pabesueshme, është thjesht shumë e mirë për të qenë e vërtetë. Gjithçka që mund të them është faleminderit DR ELLEN që më ktheve burrin tim tek unë dhe fëmija im dhe për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e këtij magjistari të shkëlqyeshëm, ju lutem më lejoni të dërgoj postën e tij këtu (ellenspellcaster@gmail.com ) com ju mundeni telefononi njeriun e madh ose ju  whatsApp atë: ( +2349074881619 )

Linda said...

Bimët natyrore kanë shëruar kaq shumë sëmundje sa ilaçet dhe injeksionet nuk mund t'i shërojnë. Kam parë rëndësinë e madhe të bimëve natyrore dhe punën e mrekullueshme që kanë bërë në jetën e njerëzve. Kam lexuar dëshmitë e njerëzve në internet se si janë shëruar nga herpesi, HIV, diabetikët etj nga mjekësia bimore Dr.DAWN, ndaj vendosa të kontaktoj mjekun sepse e di që natyra ka fuqinë të shërojë çdo gjë. Unë u diagnostikova me HIV për 7 vitet e fundit, por Dr. DAWN më shëroi me barërat e tij dhe i referova menjëherë tezen time dhe burrin e saj, sepse ata të dy vuanin nga herpesi dhe u shëruan gjithashtu. E di që është e vështirë të besohet por jam një dëshmi e gjallë. Nuk është e dëmshme të provosh barëra. Ai është gjithashtu një magjistar, ai bën magji për të rivendosur martesat e prishura dhe magji për fat të mirë për të përparuar dhe shkëlqyer në jetë. Kontaktoni me emailin e Dr.DAWN: ( dawnacuna314@gmail.com )
Whatsapp:+2349046229159/
+3550685677099

Linda said...

Përshëndetje djema, 3 muaj më parë i dashuri im u nda me mua. Gjithçka filloi kur shkova në kampin veror dhe po përpiqesha të kontaktoja me të, por nuk po kalonte. Kështu që kur u ktheva nga kampi, e pashë atë me një vajzë të re duke u puthur në dhomën e tij të shtratit, isha i frustruar dhe më dha një natë pa gjumë. Mendova se ai do të kthehej për të kërkuar falje, por ai nuk erdhi për gati 3 muaj, u lëndova vërtet, por faleminderit Dr.Dawn për gjithçka që bëri, takova Dr.Dawn gjatë kërkimit tim në internet, vendosa ta kontaktoj sepse unë pashë mijëra dëshmi për të, por tani duhet të rrëfej se ai është me të vërtetë një person i mirë dhe i sinqertë, ai ma ktheu të dashurin tim vetëm brenda 48 orëve, jam shumë i lumtur. Kontaktoni atë në Whatsapp nëse keni nevojë për ndihmë në jetën tuaj: +2349046229159
Email: dawnacuna314@gmail.com

Elsina Mecaj said...

I couldn't believe that I would ever be reunited with my ex-lover, I was so traumatized standing alone without a body to stand by me and be with me, but I was so lucky that one day I met this wizard of mighty Dr Ediomo, after I told him about my situation he did everything possible to see my boyfriend come back to me, actually after he did magic my ex boyfriend came back to me less than 48 hours, my ex boyfriend came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are also having the same situation. He is very powerful in his affairs;
* love magic
* if you want your ex back
* Stop divorce
*break obsessions
* cures strokes and all diseases
* protection spell
*infertility and pregnancy problems
Contact Dr Ediomo on his email: drediomo77@gmail.com
thank you very much sir for bringing my ex lover back to me his email: drediomo77@gmail.com or call/whatsapp:+2349132180420
+2348155926512

DR. DAWN said...

Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Unknown said...

Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
* magji dashurie
* magjitë e martesës
* magjitë e parave
* magjitë e bukurisë
* Magjitë e fatit
* Magjitë e tërheqjes seksuale
* Magjitë e kurimit të SIDA-s
* Magjitë e lotarisë
* Mallkimet heqin menjëherë magjitë
* Magjitë mbrojtëse
* Parashikimet e Lotarisë
* Magjitë me fat
* Magjia e fertilitetit
* Unaza e telekinezës 💍
Email: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

... said...

Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ediomo, një magjistar, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ediomo, një asistent i fuqishëm zgjidhjesh
1) rifitoni ish të dashurin tuaj
2) Bashkoni burrin dhe gruan
3) ndaloni përsëritjen e maktheve
4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
5) Unazë e fuqishme magjike
6) bukuri fati
7) Thyerja e obsesioneve
8) Problemet me lindjen dhe shtatzëninë Kontaktoni me EMAIL: drediomoomiri@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349035797456

lani said...

Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

WhatsApp: 09045968228

kait said...

Isha shumë i frustruar kur burri im më la dhe më bllokoi në të gjitha mediat sociale, qaja gjithë ditën dhe natën, nuk ishte e lehtë për mua derisa pashë shumë dëshmi se si DR DAWN i ndihmoi ata të rivendosnin partnerët e tyre, marrëdhëniet. , martesat dhe gjithashtu shërova shumë sëmundje, u ndriçova pak dhe e kontaktova në Whatsapp, i shpjegova situatën time dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, më tha çfarë të bëja dhe bëra pikërisht atë që më kërkoi. në 48 orë pasi burri im filloi të më dërgonte mesazhe me mesazhe duke më kërkuar ta falja, ai tha se nuk do të më zhgënjejë më dhe ne kemi jetuar së bashku në paqe dhe lumturi, në fakt martesa jonë ka qenë një nga më të mirat në vend. , të gjitha falënderimet për DR DAWN:
Kontaktoni atë për ndihmë nëse keni nevojë: dawnacuna314@gmail.com

Whatsapp: +2349046229159

kait said...

Am fost atât de frustrat când soțul meu m-a părăsit și m-a blocat pe toate rețelele de socializare, am plâns toată ziua și noaptea, nu mi-a fost ușor până când am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care DR LARRY i-a ajutat să-și refacă partenerii, relațiile. , căsătorii și, de asemenea, vindecat multe boli, am fost puțin luminat și l-am contactat pe Whatsapp, i-am explicat situația mea și mi-a promis că mă va ajuta, mi-a spus ce să fac și am făcut exact ce mi-a cerut să fac, în 48 de ore după tot ce soțul meu a început să-mi trimită mesaje de masaj în care să-mi ceară să-l iert, a spus că nu mă va mai dezamăgi niciodată și am trăit împreună în pace și fericire, de fapt căsnicia noastră a fost una dintre cele mai bune din țară. , toată ziua de mulțumire către DR LARRY:
Contactați-l pentru ajutor dacă aveți nevoie: DOCTORLARRY268@GMAIL.COM

Whatsapp: +2349045968228