Saturday, January 10, 2009

Ëndrra e kahmotshme për familjen Murtezani nga fshati Semenisht i Shkupit u bë realitet.

Në edicionin e dytë të emisionin “Lotë dhe gëzim”, e prezentuam familjen Murtezani nga fshati Semenisht…
Kryefamiljari Nexhati ka 4 fëmijë ku tre prej tyre nuk ecin. Ai detyrohet që të le punën vetëm e vetëm që tu përkushtohet fëmijëve sepse ata e kanë mëse të nevojshme ndihmën e të atit.
“Zoti ka dashur që ne të mos ecim, por megjithatë jemi të shëndosh psiqikisht”, u shpreh djali më I madh Nehati, duke vijuar “Nëse ri kot doemos e kam të mërzitem, prandaj kohën e kaloj duke lexuar libra fetar”.
Behari dhe Sevdili pohojnë se ata mësjnë mjaftë prej vëllahut më të madh Nehatit, sepse ai mundohet që cdo gjë që e lexon t’ua përcjella atyre.



Jeta për familjen Murtezani nuk është e lehtë ata jo vetëm që janë të sëmurë por edhe gjëndja sociale nuk u premton shumë.
Ata madje në emisionin “Lotë dhe gëzim” e treguan ëndrrën e tyre dhe dita ditës shpresojnë që ajo të bëhet realitet , “Dhashtë Zoti që të na sigurojnë karroca elektronike, sepse vetëm atëherë do të mund ta shijonim botë jashtë shtëpisë”.
Menjëherë pas emisionit pos interesit të qytetarëve për të ndihmuar këtë familje, reagoi edhe Ministri I punës dhe politikës sociale, Xhelal Bajrami.
Ai familjes Murtezani I dërgoi veshmbathje, ushqim, kompjuter etj, ndërsa një javë pas vitit të ri 2009, ëndrrën ua bëri realitet. Karrocat tashmë I kanë në shtëpin e tyre…
“Kjo është dita më e vecantë e jetës sime”, tha I emocionuar Nehati.

6 comments:

Unknown said...

http://www.lajm-shqip.com/new/index.php/2017/08/25/panucci-shpall-listen-e-lojtareve-per-lihtenshtejnin-dhe-maqedonine/

Bhmme said...

Faleminderit zotëri për magjitë tuaja të vërteta. Emri im është Zara Matteo. Kjo është vërtet e pabesueshme dhe nuk kam përjetuar kurrë diçka të tillë në jetën time. Para se të takohesha me ju, zotëri, unë provova të gjitha mjetet e mundshme që mund të kisha për të sjellë burrin tim mbrapa, por kuptova se asgjë nuk funksionon për mua dhe se burri im ka zhvilluar shumë urrejtje për mua. Mendova se nuk kishte asnjë shpresë për t'u ribashkuar me ish-burrin tim. Por kur lexova komente të mira se si DR WHITE i ndihmon të tjerët, vendosa t'i dërgoj një mesazh përmes WhatsApp: +17168691327. të provoja dhe bëra gjithçka që ai më udhëzoi dhe unë i besova atij dhe unë ndoqa udhëzimet e tij pasi ai më garantoi në 48 orë, dhe pikërisht atëherë më telefonoi ish -im. Zotëri, ne jemi më të lumtur tani se kurrë. Gjithçka duket e përsosur dhe kaq e natyrshme! Faleminderit shumë zotëri për magjitë tuaja autentike dhe të padiskutueshme. këtu përsëri emailin e tij:

wightmagicmaster@gmail.com

.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp atij:
+17168691327

Bella said...

Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

1 SHPALLJA E DASHURIS
2 FITONI S EX KTHIMIN
3 FRYTET E GOMS
4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
5 SHPALLJA E MBROJTJES.
6 Magjia e BIZNESIT.
7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
8 HIV AIDS.
9 STOP MISKARRIMI.
10 MIROOD SHPALLJA E SHPALLJES.
11 SHPELJA E TELEKINESIS.
Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
WHATSAPP: +2348032246310.
Email: dawnacuna314@gmail.com

Elsina Mecaj said...

I couldn't believe that I would ever be reunited with my ex-lover, I was so traumatized standing alone without a body to stand by me and be with me, but I was so lucky that one day I met this wizard of mighty Dr Ediomo, after I told him about my situation he did everything possible to see my boyfriend come back to me, actually after he did magic my ex boyfriend came back to me less than 48 hours, my ex boyfriend came back begging me that he will never leave me again, 3 months later we got engaged and married, if you are also having the same situation. He is very powerful in his affairs;
* love magic
* if you want your ex back
* Stop divorce
*break obsessions
* cures strokes and all diseases
* protection spell
*infertility and pregnancy problems
Contact Dr Ediomo on his email: drediomo77@gmail.com
thank you very much sir for bringing my ex lover back to me his email: drediomo77@gmail.com or call/whatsapp:+2349132180420
+2348155926512

Hanna said...
This comment has been removed by the author.
... said...

Unë e ndaj këtë dëshmi me partnerët që janë në vështirësi në marrëdhëniet e tyre sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk mund ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe interneti ku pashë se Dr. Ediomo, një magjistar, mund t'ju ndihmojë të ktheheni të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo tha një lutje të veçantë dhe magji për mua. Për habinë time, pas 2 ditësh burri im u kthye në shtëpi. Kështu u mblodhëm dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. Ediomo, një asistent i fuqishëm zgjidhjesh
1) rifitoni ish të dashurin tuaj
2) Bashkoni burrin dhe gruan
3) ndaloni përsëritjen e maktheve
4) Kurë bimore për HIV dhe kancerin
5) Unazë e fuqishme magjike
6) bukuri fati
7) Thyerja e obsesioneve
8) Problemet me lindjen dhe shtatzëninë Kontaktoni me EMAIL: drediomoomiri@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp +2349035797456